Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Kapitel 3. Kyssen

Av linnibarresjonoveller - 31 december 2011 03:21

Kapitel 3. Kyssen

Jag vaknade av att jag fick ett sms. Av Bea!

Hejsan Linni!

Ska vi träffas?

Ring eller smsa när du ser det här;)

Kram:))))<33333

Jag kände ett glädjerus igenom kroppen. Ville hon träffa mig!

Jag svarade:

Visst vi ses i Gallerian vid Gina Tricot.

Klockan 14.00?

Puss:*<<3333

Vad i helvete skrev jag? Puss och sen en pussgubbe? Skärpning Linni, skärpning! Jag gick ner och åt frukost medans jag väntade på ett svar från Bea. Jag hörde ett pling i min telefon och jag bokstavligen slängde mig över den.

Visst, det blir bra då ses vi om en halvtimma

Pusssss:**<3333

 - Vem är den lyckliga? frågade mamma.

- Vad menar du mamma?

- Jamen du bokstavligen slängde dig över telefonen. sa hon.

- Hon heter Bea, och varför säger du den "lyckliga"?

- Ja hon måste ju vara lycklig eftersom ni skriver "kram" och "puss" till varandra! sa mamma.

- Mamma! Har du rotat igenom mina sms? frågade jag.

- Njaa att läsa över axeln är väll inte direkt att rota igenom;)

- Men mamma!! sa jag

- Du kanske borde klä på dig om du ska träffa henne om en kvart! sa mamma.

- HELVETE! skrek jag.

- Språket! sa mamma.

- Heliga moder av gud!! Är det bättre? frågade jag.

- Ja lite. sa mamma

Jag drog på mig ett par blåa chinos, en vit t-shirt och en grå tjocktröja och sen så tog jag på mig skorna och jackan och stoppade in mobilen och pengar i fickan.

- Mamma kan du skjutsa mig??? frågade jag

- Jaja! suckade hon.

Hon skjutsade mig till gallerian och jag kutade allt vad jag kunde till gina tricot. Yes hon hade inte kommit än.

Jag gick och köpte en skvallerblaska i kiosken mittemot och framsidan var det när Bea pussade mig på kinden.




Idol-Linni Barresjö's nya kärlek?

17-åriga Linni Barresjö från idol sågs igår med en tjej.

Beatrice Lysten 17 år. Bloggare och mode-forskare.

Har dom ett förhållande? Ni såg ju bilden.

Igår så sågs Beatrice(även kallad Bea) pussa Linni på kinden.

Var det en "Linni är min bästa vän!" puss eller var det än "Linni är min största idol jag är hennes störrsta fan!" puss? eller kanske "Jag och Linni har ett förhållande vi har bara inte gått ut med det än men vi passade på nu!" puss?

 

- Avundsjuka människor.se! hörde jag en bekant röst bakom mig. Beas ljuvliga stämma.

- Bea! sa jag glatt och överasskat och kramade henne.

Hon besvarade kramen. Jag ville aldrig att den skulle ta slut.

- Sen när blev du mode-forskare och bloggare? frågade jag.

- sen alltid! sa hon och skrattade.

- men skriv din blogg da! sa jag och höll fram min iPhone 4.

Hon skrev in sin blogg occh hon hade bra stil. Och hon var en bra fotograf också.

Damn dom läpparna! Jag vill bara kyssa dom! tänkte jag och kysste hon. Vadfan gör jag? jag avslutade kyssen.

Hon la armarna om min nacke och kysste mig igen.

Sådär stog vi ett tag. Sen ringde hennes mobil.

- Hallå? sa hon. Åh hej mamma, Ja jag vet det! Nej det tänker jag inte! Ja,ja,ja jag vet det. Jaa pusspuss älskar dig också hejdå!

- Din mamma? Frågade jag.

- Ni är överallt i tidningen, du tänker väll inte bli gravid? Det finns p-piller i medicin skåpet! Jag vill inte bli ung mormor! Härmade hon med en fånig röst.

Jag kunde inte låta bli att skratta. Plötsligt fick hon ett sms.

Från hennes storebror jag läste över hennes axel.

Från: Andréas

Kära lillasyster.

Du och din kända ”flickvän” är öööverallt i tidningen.

Jag fick nästan spader!

Mina kompisar ba: Din syrra e heeeet synd bara att hon e lebb!

Och jag ba: WTF?

Och sen visade dom mig tidningen och jag är ju din storebror

Så jag ”måste” försvara dig så jag sa:

Egentligen inte! Men den där saken ser ut som kille!

Och dom ba: ahaaa hoppas hon blir singel igen

Daaaaamn! Och jag ba: WTF? Vill du ha sex med min syrra eller?

Och Josef ba: Gärna det!

Och då började vi slåss och Josef, Albin, Hassan och Mattias

Är på sjukhus just nu och jag undrar.

Kan du betala borgen åt mig?

Puss och kram lillasyster:*

Vi skrattade lite och sen svarade hon:

Kära storebror!

(Du sa KÄRA lillasyster te mig och ja jag är kär...xD)

Jag är stolt över dig att du inte hamnade på sjukhus.

Men samtidigt lite besviken.

Det hade varit kul att se dig i sjukhussängen hjälplös och ynklig(puss jag är jäääätte schysst) men eftersom att jag är världens

Snällaste Lillasyster så ska jag betala borgen åt dig.

(snyggaste lillasystern dessutom//Linni)

Om jag inte har kommit inom 3 år så får du ringa pappa(han kommer bli sååå arg och undra vars du har varit i 3 år...xD)

Jag ska inte berätta för pappa(för jag gissar att han inte vet)

Om du har en blåtira säger vi att jag punchade dig i ansiktet när du försökte sno Linni ifrån mig...;( för att du är gay *suck*

Är jag inte fööör gullig.

(Är hon inte fööör snygg?//Linni)

HAHAHAHAHAHAHAHA pusspuss Storebror kommer snart:***<33

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnibarresjonoveller - 28 december 2011 06:25

 -          Hej vad fin du är! Sa hon när jag mötte henne på t-banan och kramade om mig. -          Hej du med! Sa jag. -          Tack! Sa hon. -          Såå… vad ska vi göra först? Frågade jag. -          Vi kan väll gå på nått Ca...

Av linnibarresjonoveller - 28 december 2011 04:29


    (Bild 1 . skorna Bild 2. Väskan Bild 3. Kläderna.)     -          Hej kan jag få din autograf? Frågade jag henne. -          Hej javisst! -          Kan vi ta bilder också? -          Visst! Vad heter du? Frågade hon -          B...

Av linnibarresjonoveller - 27 december 2011 21:43

Några viktiga roller innan vi börjar: Linnéa "Linni" Barresjö - 17 år Beatrice "Bea" Lysten - 17 år Anna-Lena Barresjö(Linnis mamma) - okänd ålder Lydia Lysten(Beas mamma) - okänd ålder Emelie Barresjö(Linnis syster) - 19 år(tror jag) Maj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards